Успіх рекламної компанії у соціальних мережах +

Мало хто знає про успіх рекламної компанії фірми Blendtec. Вони розмістили серію роликів під загальною назвою «Will It Blend» (Чи можна це перемішати?). Витрати на компанію були дуже низькими, але рекламні ролики компанії негайно стали

Мало хто знає про успіх рекламної компанії фірми Blendtec. Вони розмістили серію роликів під загальною назвою «Will It Blend» (Чи можна це перемішати?). Витрати на компанію були дуже низькими, але рекламні ролики компанії негайно стали хітом.
Ідея цієї рекламної компанії в соціальних мережах належить Джорджу Уайту, директору з маркетингу компанії Blendtec.

На відео Том Діксон, виконавчий директор компанії, експериментує з різними предметами, засовуючи їх у свій блендер. Ця проста ідея привела до п’ятикратного стрибка продажів.

Урок даної рекламної компанії у соціальних мережах: маркетинг у соціальних мережах далеко не завжди вимагає великих витрат. Створення веселого, оригінального кліпу може привести до зростання продажів.

Starbucks

Маркетинг у соціальних медіа – це не тільки використання наявних сайтів, але також створення нових. Щоб підвищити якість з відгуками користувачів, зміцнивши з ними діалог (адже головне – це діалог), компанія відкрила спеціальний сайт – «My Starbucks Idea»

Сайт дозволяє користувачам публікувати пропозиції щодо поліпшення бізнесу, обслуговування та якості представленого асортименту товарів. Найбільш популярні пропозиції «піднімаються» на головну як це відбувається у соціальних медіа.

Starbucks на цьому не зупинився. До недавно виникшої соціальної мережі прикрутили блог, у якому компанія звітує про те, які із запропонованих ідей вдалося впровадити. Як бачите, знову діалог зі споживачами.

Керівництво Starbucks вважає реалізований проект великою маркетинговою удачею, тому що завдяки йому вдалося значно зміцнити позиції Starbucks по цілому спектру напрямків. Урок цієї успішної рекламної компанії у соціальних мережах: Думаючи про те, як зробити свою компанію «великою», шукайте підтримки у своїх споживачів, з’ясовуйте, яким вони бачать майбутнє вашої компанії.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *