Традиційна реклама чи Інтернет-реклама, що краще +

Великим плюсом контексту є те, що ми можемо платити не за покази, а конкретні переходи по нашому посиланню. При телевізійній рекламі дуже важко зрозуміти, заплатили ми за повітря або за конкретні продажі, зацікавили ми когось,

Великим плюсом контексту є те, що ми можемо платити не за покази, а конкретні переходи по нашому посиланню. При телевізійній рекламі дуже важко зрозуміти, заплатили ми за повітря або за конкретні продажі, зацікавили ми когось, а тут є можливість оплачувати тільки ті оголошення, які, як мінімум зацікавили потенційного клієнта.

Гігантським плюсом, крім цього, є можливість зрозуміти, що дала нам реклама. За допомогою інструментів аналітики ми можемо проаналізувати, скільки принесла нам рекламна компанія, і що можна ще виправити або поліпшити.

Час реакції на зміни або помилки відіграє значну роль на користь Інтернету. Якщо ви зняли дорогий рекламний ролик, купили ефірний час, а він виявився неефективний, то ви миттєво втрачаєте величезні кошти. В Інтернеті ж ви швидко можете скорегувати курс, поліпшити дизайн або знайти інші канали поширення реклами у маси.

У традиційній рекламі ви обмежені у часі – чим конкурентніший час, тим дорожче обійдеться кампанія. В Інтернеті важливіше місце й спосіб розміщення реклами, а доступна вона цілодобово і з будь-якої точки планети, що теж є сильною конкурентною перевагою.

Ви також не обмежені за обсягом – хоча саме оголошення й обмежене за розміром, але користувач може моментально перейти за посиланням на будь-яку сторінку, яку ви створите, а розміщено на ній буде саме те, чого захочете ви.

Подивившись рекламний ролик по телевізору або побачивши оголошення у журналі, потенційний клієнт не зможе здійснити майже миттєві, або навіть спонтанні покупки. Перейшовши з реклами у мережі на ваш сайт, він зможе зробити все, можливість чого ви йому надасте. Він може купити ваш товар або послугу, підписатися на новини або розсилку спеціальних пропозицій.

Менеджмент відносин стає куди легше, коли ви маєте все розмаїття комунікаційних шляхів, які надає Інтернет. Набагато простіше домогтися клієнта, коли у нього відразу є можливість звернутися до вас або дати про себе знати.

Це тільки основні переваги Інтернет реклами перед звичайною медійною рекламою.

Безумовно, медійна реклама теж необхідна для того, щоб сформувати імідж компанії або продукту, але потрібна вона не всім і далеко не завжди окупає вкладені у неї кошти. Реклама в Інтернеті націлена на продажі й результат, і дозволяє чітко відстежувати свою ефективність.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *